T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb

Ett gäng från tumba som utövar airsoft
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Roligt.nu / pk event

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Gurra
Admin
Gurra


Antal inlägg : 284
Join date : 09-09-22
Age : 43
Ort : Ekerö

Roligt.nu / pk event Empty
InläggRubrik: Roligt.nu / pk event   Roligt.nu / pk event Emptytis okt 13, 2009 7:39 pm

betställde lite saker från dom nu för ca 2v sedan
en av varorna var en ljuddämpare som var beställningsvara... så jag förstod att det skulle ta lite tid
men nu när paketet kommer så står det på ett papper att ljuddämparen jag vill ha är slut hos återförsäljare...
det sviniga är ju att jag la en beställning från rsov.com ca 5 timmar innan paketet kom...

dom kunde ha mejlat eller ringt tycker jag... men men vad ska man begära...?
Till överst på sidan Gå ner
https://task.swedishforum.net
wiss

wiss


Antal inlägg : 79
Join date : 09-09-24
Age : 30
Ort : Tumba

Roligt.nu / pk event Empty
InläggRubrik: Sv: Roligt.nu / pk event   Roligt.nu / pk event Emptytis okt 13, 2009 10:42 pm

Jag ser PK Event/roligt.nu som en hädelse, har lämnat in en M4a som 'aldrig lämnats in' och försvunnit. Ordrar som uteblivit fast betalning är gjord. Allmänt seg service och ibland har de högaktningsfullt skitit i att besvara email och frågor per telefon. Har inget gott att säga om dem, de förtjänar fan inte ens en arg smiley..
Till överst på sidan Gå ner
chrill

chrill


Antal inlägg : 145
Join date : 09-09-23
Age : 35
Ort : tumba

Roligt.nu / pk event Empty
InläggRubrik: Sv: Roligt.nu / pk event   Roligt.nu / pk event Emptyons okt 14, 2009 5:59 pm

jag fick min bössa 10 dagar efter beställning då den inte fanns i lager å de tycker jag är helt okej
Till överst på sidan Gå ner
Gorolainen

Gorolainen


Antal inlägg : 41
Join date : 09-10-02

Roligt.nu / pk event Empty
InläggRubrik: Sv: Roligt.nu / pk event   Roligt.nu / pk event Emptyons mar 24, 2010 11:47 am

chrill skrev:
jag fick min bössa 10 dagar efter beställning då den inte fanns i lager å de tycker jag är helt okej

Håller med Chrill. Va där med min underbara Mp5a och fick den uppgraderad på plats!

Enda negativa är väl att vi va fyra personer som köpte varsin Glock 17 (Ej metallmanteln) och 2-3 stycken har krånglat ganska mycket. Men tror metallmanteln är sjukt mycket bättre på grund av att den inte släpper / går sönder i plasten när sista skottet avlossas o hakar fast sig.

Samt att glocken skulle vara en av dem bättre "tydligen"..
Till överst på sidan Gå ner
Gusten

Gusten


Antal inlägg : 430
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Tumba

Roligt.nu / pk event Empty
InläggRubrik: Sv: Roligt.nu / pk event   Roligt.nu / pk event Emptyons mar 24, 2010 2:06 pm

Goro@ vad va det för märke ni köpte ? tror inte att det beror på ÅF utan på kvalitén på Glocken , Jag köpte en KCS Glcok 17 med metall mantel begagnad av en snubbe , den har inte krånglat nånting Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Roligt.nu / pk event Empty
InläggRubrik: Sv: Roligt.nu / pk event   Roligt.nu / pk event Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Roligt.nu / pk event
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb :: almänt :: Återförsäljare-
Hoppa till: