T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb

Ett gäng från tumba som utövar airsoft
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Önskar att Köpa!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Tomte

Tomte


Antal inlägg : 12
Join date : 10-04-28
Age : 37
Ort : Märsta

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptyfre maj 21, 2010 7:11 pm

Tjaba!

Jag sitter med en G36K och undrar om någon sitter med ett ris som brukar sitta på G36c som har ett sådan till salu för en rimlig pening eller komma överränns om ett byte

Önskar att Köpa! FbHPSKqVk
Sådan ris jag är ute efter.


Önskar att Köpa! ZeXIWpKOC
mitt nuvarande då som kan tänka sej att byta då!

// Johan
Till överst på sidan Gå ner
Alex89




Antal inlägg : 12
Join date : 10-05-20
Age : 34

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptyfre maj 21, 2010 7:19 pm

har du en railbit på topen?

har en railbit men tjejen vill nog hellre ha scope


Senast ändrad av Alex89 den fre maj 21, 2010 8:00 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Sargeswe

Sargeswe


Antal inlägg : 374
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Stockholm, Huddinge

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptyfre maj 21, 2010 7:42 pm

Jag har en RIS för G36C som jag mer än gärna byter mot ditt G36K Scope så länge grejerna passar så Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tomte

Tomte


Antal inlägg : 12
Join date : 10-04-28
Age : 37
Ort : Märsta

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptylör maj 22, 2010 5:07 pm

Alex89 skrev:
har du en railbit på topen?

har en railbit men tjejen vill nog hellre ha scope

där G36K Scope sitter så det en liten railbit för g36 rail då sen ovan på G36K Scope så finns det inget rail.



Sargeswe skrev:
Jag har en RIS för G36C som jag mer än gärna byter mot ditt G36K Scope så länge grejerna passar så Smile

Som jag har förståt så ska ju måtten på rail vara desamma det som skulle som skulle vara skillnaden är hanguarden och piplängden
Till överst på sidan Gå ner
Alex89




Antal inlägg : 12
Join date : 10-05-20
Age : 34

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptylör maj 22, 2010 5:08 pm

ok skall höra med flickan min så fort hon vaknat Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sargeswe

Sargeswe


Antal inlägg : 374
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Stockholm, Huddinge

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptylör maj 22, 2010 5:10 pm

Tomte: Okej då vet ja Smile Well som sagt jag har en RIS som jag gärna kan byta mot ditt scope iomed att jag är på jakt efter just ett sånt scope som du har.
Till överst på sidan Gå ner
Gurra
Admin
Gurra


Antal inlägg : 284
Join date : 09-09-22
Age : 43
Ort : Ekerö

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptylör maj 22, 2010 11:28 pm

info: alla passar på alla! Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://task.swedishforum.net
Tomte

Tomte


Antal inlägg : 12
Join date : 10-04-28
Age : 37
Ort : Märsta

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptysön maj 23, 2010 7:14 pm

Sargeswe skrev:
Tomte: Okej då vet ja Smile Well som sagt jag har en RIS som jag gärna kan byta mot ditt scope iomed att jag är på jakt efter just ett sånt scope som du har.

Härligt då ska dit och mitt lidande inte behöva vara så länge till då Smile
blir det billigt för oss rent ekonomisk! Smile
och då kan vi skaka hand på då!
Till överst på sidan Gå ner
Alex89




Antal inlägg : 12
Join date : 10-05-20
Age : 34

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptysön maj 23, 2010 7:16 pm

flickan ångrade sig. hon vill behålla riset. så nästa grabb får ta det
Till överst på sidan Gå ner
Sargeswe

Sargeswe


Antal inlägg : 374
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Stockholm, Huddinge

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptysön maj 23, 2010 9:15 pm

Tomte skrev:
Sargeswe skrev:
Tomte: Okej då vet ja Smile Well som sagt jag har en RIS som jag gärna kan byta mot ditt scope iomed att jag är på jakt efter just ett sånt scope som du har.

Härligt då ska dit och mitt lidande inte behöva vara så länge till då Smile
blir det billigt för oss rent ekonomisk! Smile
och då kan vi skaka hand på då!

Låter kanon ska bara hämta min bössa ifrån Striker airsoft nu i veckan när den är klar sen så kan ju jag skicka ett pm så kan vi ju diskutera när och var bytet ska bli av. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tomte

Tomte


Antal inlägg : 12
Join date : 10-04-28
Age : 37
Ort : Märsta

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptymån maj 24, 2010 7:03 pm

Sargeswe skrev:

Låter kanon ska bara hämta min bössa ifrån Striker airsoft nu i veckan när den är klar sen så kan ju jag skicka ett pm så kan vi ju diskutera när och var bytet ska bli av. Smile

Strålande, tänkte om du hämtar den på torsdag så skulle man kunna byta inne i stan för jag ska till jobbet som ligger intill striker airsoft.
Till överst på sidan Gå ner
Sargeswe

Sargeswe


Antal inlägg : 374
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Stockholm, Huddinge

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptymån maj 24, 2010 7:11 pm

Tomte skrev:
Sargeswe skrev:

Låter kanon ska bara hämta min bössa ifrån Striker airsoft nu i veckan när den är klar sen så kan ju jag skicka ett pm så kan vi ju diskutera när och var bytet ska bli av. Smile

Strålande, tänkte om du hämtar den på torsdag så skulle man kunna byta inne i stan för jag ska till jobbet som ligger intill striker airsoft.

Okej då får jag hoppas att den är klar tills på torsdag, men det borde den vara så. Men om den nu mot förmodan inte skulle vara det så hör jag av mig hör på forumet.
Till överst på sidan Gå ner
Tomte

Tomte


Antal inlägg : 12
Join date : 10-04-28
Age : 37
Ort : Märsta

Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Emptytis maj 25, 2010 10:18 pm

Sargeswe skrev:

Okej då får jag hoppas att den är klar tills på torsdag, men det borde den vara så. Men om den nu mot förmodan inte skulle vara det så hör jag av mig hör på forumet.

Det blir bra det annars kan du få mitt nr som jag skickar till dej via PM då! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Önskar att Köpa! Empty
InläggRubrik: Sv: Önskar att Köpa!   Önskar att Köpa! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Önskar att Köpa!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb :: Köp & Sälj :: Köp & Sälj-
Hoppa till: