T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb

Ett gäng från tumba som utövar airsoft
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 WGCShop.com

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
skytten

skytten


Antal inlägg : 285
Join date : 09-09-23
Age : 33
Ort : Tumba

WGCShop.com Empty
InläggRubrik: WGCShop.com   WGCShop.com Emptyons mar 24, 2010 7:30 pm

Beställde lite saker från WGC och är extremt nöjd med servicen från deras sida. Fick lite problem när en sak i min beställning inte fanns i lager, men der löste dom genom att erbjuda mig en annan var som som var kompatibel till syftet och eftersom jag redan hade betalt och varan var billigare fick jag pengar till godo att handla för senare (var kanske 5-6USD). Smidig betalning, bra kundservice allt med WGC tyckte jag var bra! Smile

Valde sen att använda UPS som skulle leverera varorna till mig och det gick snabbt men var väll lite problem när dom knackade på och ville ha pengar och inte varnat mig om det innan.. Tur för mig så var det en schysst chaufför som kunde skjutsa mig till närmaste bankomat och jag kunde lösa ut paketet Smile

WGC får 10/10p
Till överst på sidan Gå ner
Felix Steiner

Felix Steiner


Antal inlägg : 51
Join date : 09-09-24
Age : 37
Ort : Tumba

WGCShop.com Empty
InläggRubrik: Sv: WGCShop.com   WGCShop.com Emptyons mar 24, 2010 8:01 pm

Jag har beställt grejer för ca 5000 USD från wgc och har aldrig haft något problem.
Dessutom går det alltid snabbt att få varorna.

Som sagt det man bör tänka på är att man får betala tull och måms i dörren
villket kan vara lite omständigt.

10/10
Till överst på sidan Gå ner
 
WGCShop.com
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb :: almänt :: Återförsäljare-
Hoppa till: