T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb

Ett gäng från tumba som utövar airsoft
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hur många är det som ska..

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Dodde




Antal inlägg : 7
Join date : 10-03-16
Age : 35

Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptytor mar 18, 2010 10:12 pm

Hur många är det som ska till berget 8?
Till överst på sidan Gå ner
Gusten

Gusten


Antal inlägg : 430
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Tumba

Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptytor mar 18, 2010 10:45 pm

Jag (Gusten) , Skytten , Netzet och Simon ( vet inte vad han heter på forumet) Razz
Till överst på sidan Gå ner
skytten

skytten


Antal inlägg : 285
Join date : 09-09-23
Age : 33
Ort : Tumba

Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptytor mar 18, 2010 10:48 pm

4 vad jag vet Smile

1. Skytten
2. Gusten
3. Netzet
4. Ohnback
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptymån mar 22, 2010 3:40 pm

Jag hänger gärna på, men har ingen aning om det finns platser kvar.
Får lite båda ja och nej svar när ja läser på nätet =/.

Måste veta så man kan fixa sin ledighet från jobbe då! ^^
Till överst på sidan Gå ner
Gusten

Gusten


Antal inlägg : 430
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Tumba

Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptymån mar 22, 2010 3:52 pm

Jag såg på berget-events.com (deras hemsida)

Att dom har släppt nya biljetter till NAF sidan pga för få spelar. Men vi 4 som ska dit kommer att spela i poldavian.

Men jag är inte säker på att det finns några biljetter kvar , men det är ju bara gå in på www.berget-events.com och sen gå in på berget 8 där finns det en länk till biljett försäljningen för just dom resterande biljetterna.

Lycka till =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptytis mar 23, 2010 12:22 am

Såja!
Jag är helt säker på att köpa en biljett nu..frågan är bara hur alla hade tänkt sig med transport.
Det blir första gången jag åker dit så jag har ingen aning vart de ligger, eller hur komunikationen är där.
Tåg, buss, (bil någon?).

Lite trist me att ni hamnar på en annan sida, men vad ska man göra Razz
Dodde är du fortfarande på att åka dit så kan jag ju boka 2x ASAP? (verkar som de finns ett par biljetter kvar)
Till överst på sidan Gå ner
skytten

skytten


Antal inlägg : 285
Join date : 09-09-23
Age : 33
Ort : Tumba

Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptytis mar 23, 2010 11:36 am

Vi har tänkt att ta bussen mellan stockholm och härnösand. Gusten ringde och hörde när man kunde beställa biljetter till det idag och dom släpps tydligen den 1:a April..
Till överst på sidan Gå ner
Gusten

Gusten


Antal inlägg : 430
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Tumba

Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Emptytis mar 23, 2010 1:23 pm

Tjackowizch @ Man kan inte boka 2 tickets på samma person , ni måste båda boka varoen , om du inte har alla hans personuppgifter
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hur många är det som ska.. Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många är det som ska..   Hur många är det som ska.. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur många är det som ska..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb :: almänt :: Övrigt-
Hoppa till: