T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb

Ett gäng från tumba som utövar airsoft
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 ang Alpha & Bravo..

Gå ner 
+2
Tobbe
skytten
6 posters
FörfattareMeddelande
skytten

skytten


Antal inlägg : 285
Join date : 09-09-23
Age : 33
Ort : Tumba

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 1:07 am

Förra säsongen delade vi upp oss i två lag alpha och bravo, vad tycker folk vi ska göra med det till kommande säsong? Mina egna funderingar kring detta lutar nog åt att ta bort det till kommande säsong och se hur många "aktiva" vi blir och därefter se om vi ska göra upp nya "lag" eller komma på en annan lösning Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 51
Join date : 09-09-26
Age : 31
Ort : Grödinge

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 10:00 am

Helt rätt skytten! Bättre att vänta och se hur många som är med nästa säsong och sen dela in lagen, men då tycker iaf jag att lagen borde bli aningen mer olika så att folk spelar med folk de inte känner så bra. Alltså, dela in lagen helt random och se vart det leder. =) Går ju alltid att ändra annars tongue
Till överst på sidan Gå ner
Gusten

Gusten


Antal inlägg : 430
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Tumba

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 12:46 pm

Vad jag anser som bäst ang lag uppdelning i laget , Det är att vi tar bort det gamla systemet vi kom på.

Och som du säger skytten att vi väntar o ser hur många som är aktiva o sen utgår ifrån det ,

Men jag tycker det är en dålig ide att vi ska ha lag i laget.
Det är mycket bättre om vi helt slump artat delar upp lagen varje gång , då vi ska kunna spela tsm, som förut , dom som va med i A funkade inte ihop med B. så jag tycker vi skrotar lag uppdelning överhuve taget och delar upp varje gång.

och när man gör det så kan man peka på någon stackare och utse personen till ledare för just denna runda så ser man efter det hur det går och vilka som är bra på att leda sina trupper. Det kan man gå efter sedan vid större spel.

Men som sagt , alla ska kunna spela ihop med alla och INGEN ska vara rädd att ta kommandot när det blir panik i laget.

Det är vad jag tycker vi ska göra

PS. ursäkta novellen DS.
Till överst på sidan Gå ner
Gurra
Admin
Gurra


Antal inlägg : 284
Join date : 09-09-22
Age : 43
Ort : Ekerö

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 1:06 pm

ja men vi hade iprincip skrotat a & b redan i höstas va? Razz

förhoppningsvis så har vi ett marktillstånd nu till våren så vi ska kunna möta andra lag på vår bana!

men när vi kommer igång nu i vår så får vi som sagt se vilka som är aktiva Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://task.swedishforum.net
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 51
Join date : 09-09-26
Age : 31
Ort : Grödinge

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 3:26 pm

Helt rätt Gusten, håller med fullständigt! Mycket bättre att dela upp nya lag för varje airsoftdag som kommer, så att alla får spela med alla. På så sätt blir bekantskapen mycket större i hela laget också =) Sen så är det ju inte alla som har världens räckvidd på sina vapen så det blir ju roligare om det blandas lite i lagen Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sargeswe

Sargeswe


Antal inlägg : 374
Join date : 09-09-24
Age : 33
Ort : Stockholm, Huddinge

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 5:27 pm

Håller helt med dig Gusten! Tycker det va rätt synd när vi hade A & B efter som man fick ju inte chansen att spela med alla utan då var man ju "låst" till ett antal personer. Inte för att det va något fel på lag spelarna men det är ju alltid kul att få ha någon ny lag spelare med sig som omväxling. Fan nu blir man ju sjukt pepp på den kommande säsongen! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Axel

Axel


Antal inlägg : 74
Join date : 09-09-24
Age : 32
Ort : Huddinge

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptymån feb 15, 2010 7:51 pm

Jag håller med Gusten. Det blir säkert bra med att blanda lag för varje ggn. Men faan vad nice det blir om vi får egen bana att spela på Very Happy Ser fram emot säsongs starten Razz
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 51
Join date : 09-09-26
Age : 31
Ort : Grödinge

ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Emptytis feb 16, 2010 9:56 am

Skojja inte, nästa säsong blir grym! Längtar som faan!!
Men snön vägrar ju försvinna -.-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ang Alpha & Bravo.. Empty
InläggRubrik: Sv: ang Alpha & Bravo..   ang Alpha & Bravo.. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ang Alpha & Bravo..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
T.A.S.K Tumba AirSoft Klubb :: almänt :: Övrigt-
Hoppa till: